نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2920
-
الف
+

داستان «پایتخت6» غیرقابل پیش بینی است

«الهام غفوری» از غیرقابل پیش بینی بودن داستان «پایتخت6» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «الهام غفوری» تهیه کننده مجموعه سریال های «پایتخت» در جدیدترین مصاحبه خود از غیرقابل پیش بینی بودن قصه فصل ششم این سریال خبر داد.

«الهام غفوری» با اشاره به نگارش این سریال توسط «محسن تنابنده» گفت: آقای تنابنده مدتی است که کار نگارش متن‌های این سریال را آغاز کرده و همانطور که پیشتر گفته بودم این سریال در ماه قوس(آذر) وارد مرحله تولید می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه اکنون تنها لوکیشن «پایتخت۶» ایران است، افزود: فعلا در قصه‌هایی که نوشته شده لوکیشن اصلی ایران و منطقه شیرگاه مازندران است.

بانو «غفوری» ادامه داد: در این سال‌ها متن‌های پایتخت طوری بوده که زیاد قابل پیش بینی نیست و هنوز نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی در کلیت سریال بیفتد. هر زمان آقای تنابنده قصه را کامل کرد می‌توانم درباره کلیت داستان صحبت کنم. 

تهیه کننده سریال «پایتخت» درباره حضور بازیگران جدید در این سریال به فارس گفت: همه بازیگران اصلی که در فصل‌های قبلی بازی می‌کردند، در فصل ۶ نیز حضور دارند.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: امکان اینکه بازیگرهای جدیدی نیز به قصه وارد شوند نیز وجود دارد اما تا به اینجای داستان که به نگارش درآمده ، بازیگر جدیدی نداشتیم.

فصل ششم سریال پایتخت به کارگردانی «سیروس مقدم» و با بازی بازیگرانی هم چون ««محسن تنابنده»، «علیرضا خمسه»، «ریما رامین فر»، «احمد مهرانفر»، «هومن حاجی عبداللهی» و ...در نوروز 1399 خورشیدی در تلویزیون ایران به نمایش در می آید.

بیشتر بخوانید:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

«پایتخت 6» برای نوروز 99 ساخته می شود

ویدئو کامل مصاحبه بانو «نیلوفر رجایی فر»

اختصاصی/«نیلوفر رجایی فر»: نمی دانستم که قرار است نقش یک زن داعشی را بازی کنم

«نیلوفر رجایی فر»: بازیگر نقش «الیزابت» در سریال پایتخت : از بمب گذاری داعش جان سالم به در بردم

«پایتخت 5» پربیننده ترین سریال از نگاه بینندگان آی فیلم2 شد

افغانستانی ها از «پایتخت 5» گفتند

خداحافظی باباپنجعلی از «پایتخت»/ مهران احمدی دوباره بازمی‌گردد!

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر